härliga söndag

känner mig dock mer bakis än igår haha

har sovit ut ordentligt! ska snart ner i tvättstugan.... har hunnit me ett ex antal kaffe koppar...... ätit upp poppisen som ja inte orka igår..... skrivit in mig som lgh sökande i jönnet..... pratat me carro darling en bra stund... börjat min städning.... mmmmm de är väl de tror ja =)

Har börjat fundera på om ja ska ta mig en promme sen.... kan ja göra de under tvättningen kom ja på nu.... jaaaa de får nog bli en kortis iaf, så ja får mig lite luft även om de är piss väder!

såg nästan hela filmen igår..... somna lite här o där men haha den va bra!

näääää nu ska ja förebreda inför tvätten =)

puss så länge 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0