känner mig

fortfarande som en fatig student just nu haha har precis slängt i min mackisar me turk yoghurt o kryddor...... o en öl haha men uu så gott!!! behövde lite mer i magen efter de lilla äckliga jag åt förut! och förgyllde måltiden me en liten lapin!

Är grymt nöjd me håret även om de inte syns att de är klippt haha men fresch and clean! Fick de lockat också, till utgången ;)
Köpte mig en tight svart top men urringad rygg, till kvällens kjol som blir..... min snortajta leopar! Är lite uppblåst efter ölen nu men.... ska att bli bra ;)

ska strx börja göra mig redo för kvällen och traska till Malle :)

Ha en super mysig elle trevlig elle party (som ja ska ha) kväll sötnosar!!!

PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0