lite stolt......

är jag över mig sj! Har varit SJUKT godis sugen i nästan 2 timmar..... elle mer än 2 timmar fasen! Och nu har tjorren runt hörnet stängt.... så nu är de bara att vänta på att hemköp ska stänga om en timme haha
Men ska fixa detta elle?? Ohhh yes!

Idag va de lunch som sagt me lillen o mammsen. Trevligt =)
Fick mig sedan en julstjärna och ett par MYSIGA tofflor, alltid skönt med tofflor!

Har varit på lagret idag, blev klar innan ja sluta så ja kunde va lite i butiken också. Jobbade på som bara dänn idag, har varit kul =)

Har även pratat med "min" salong i jönnet, så ja ska dit o jobba under mellandagarna!!!!! Och lite efter nyår =)
LÄNGTAR
Längtar även efter min Carro...... O massa mer.........
Men Emma älskling kanske ska kommer till k-town nästa helg!!! HOPPAS!!!!!!

Har varit grymt rastlös sen jag kom hem!!!!!
Men nu väntar jag bara på att klockan ska dra iväg så jag kan lägga mig o sova...... så de blir onsdag för att sen bli torsdag haha

Sitter och är lite nostalgisk...... Lyssnar på Ken Ring haha De va de en hel del av för ca 10-11 år sen......
De va tider de......

Fick även se bilen av mig som va i NWT i lördas haha har ja nämt de ens???
Syns inte att de är jag om man inte känner igen butiken och ser min tatuering =) MEN.....de är JAG haha
Ska visa er om jag hittar den nånstans ;)

neeeee om jag ska ta och göra mig lite Té????

ha en mysig kväll

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0