LörDaG kVäLl

och jag har precis kommit hem till min soffa/säng igen =)

har varit på 2 promenader idag, varit hos Mary o Bella och myst. Vi köpte lax som vi åt till vitlök cream fraische ohc snabbmackisar haha lite konstig kombo kanske?? men så underbart gött! Fick mig även några lussebullar, som smälte i munn!!!!

Jag och bella tog en tupplur i soffan, kommer visa er den goa bilden mary tog =) sen har vi inte gjort aå mkt mer.

Igår va de utgång. Va hos mary först, ja jessi o louise. Spela spel och kolla lite idol. Hur kul o mysit som helst! Sen var de utgång. Hann va inne i ca....... 5 min..... sen blev vi förpassade till "VIP" hörnan me skumpa..... hahahahaha han slängde sig på mig som gick först av trion (louise följde inte me ut) och fråga hur många vi va, om vi va 2? -nej, 3........??????
-tre, prefekt!

Men vi drack lite skumpa o sen gick vi o dansa haha 
Vi va la ute i max en timme tror ja haha värt......... aaaaa =) 

sen börja ja halv bråka me korvgubben, snåla jävel!!!!!  
Men kom hem safe efter ett tag =)

Nu är robinson på tvn, och ja inväntar transformers som börjar om ca 30 min. Har velat se den sen den gick på bio för huuuuur längesen som helst! och nu blir de av haha bättre sent än aldrig!

imorn blir de promme elle sats.... har inte bestämt än, STÄD står på schemat också!

ha en underbar kväll


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0