LÖRDAG

och jag ska alldeles strax gå till jobbet! Ska fixa massa saker jag inte gjort på över ett år.... men de ska nog gå bra =)

Har funderat över dagen/kvällen och försökt komma på hur jag ska lägga upp de hela..... Men har ej kommit fram till något vettit hehe så vi fåla se =)

Börjar iaf med att gå till jobbet som sagt..... Tror banne mig att jag blir lill chef idag haha om man ser till den som varit där längst osv lite kul ;) jag kan ju leka att jag är de med mig själv iaf haha 

Nån snö behövde jag inte oroa mig för att behöva pölsa mig igenom mina 5 min till jobbet, är 3-4+ ute, men inget regn tror jag inte! Just ja! de skulle ja komma ihåg, lägga ner ett paraflax =) nu kom jag på en till sak jag ska göra, boka tvätt tid idag! 
Nääee.... nu får jag dra mig!

Ha en underbar da!

pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0