morning!

har försökt mig på att bryta mina nya vanor...... att inte lyssna på Melissa Horn hela tiden.... men de känns som något saknas haha sååååå hon kommer nog på alldeles strax, nu lyssnar jag på Kate Voegele som jag hittade på Spoti.... Men som sagt..... sakner min Melissa haha

Idag blir de lunch men nästan hele familjen, myyyys =) Hoppas Pappsen kan komma också.... vet dock inte om han jobbar iof..... Men de märks =)

EN sak höörni........ Lägg INTE brun utan sol när ni är jätte trötta!!!!!
Tror jag kommer få skubba mina armar  GANSKA BRA snart....... Ser dom bara i halv ljus just nu men..... ser ut som jag fått utslag också..... Jag har ju lite känslig hy.... och när jag hade fått göra de på det där studiebesöket vi va på Preesweed så fick jag lite lätta utslag...... De värsta nu.... är att jag även la i fejjan hahaha har dock inte vågat mig till toan o kikat......
men ska va på lagret..... Förhoppningsvis haha

Men vi får hålla tummarna för att de ser ganska ok ut, förra veckan blev de asbra och naturligt!
EFtersom mina små eksem blir bättre med solarium (har iof inte haft eksem på hela hösten om man bortser från typ 3 dagar med stresseksem) hade jag tänkt sola nån enstaka gång och även få LITE färg.....
MEN NI VET VÄL ATT SLOARIUM ÄR SKIIIIIIIIIT! Ni får bara cancer och blir jävligt gamla i förtid! USCH haha

näää andvänd brun-utan sol sitället! (dockinte när ni är jätte trötta haha)

Nu ska jag göra mig iordning för en super härlig dag!

+ byta till Melissa Horn

Puss så länge..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0