morron!!!

men de bledde ingen promme till affären.... har tänkt efter och.... jag känner mig själv lite för väl hehe jag skulle HATA mig sj! Eftersom jag måste handla ganska mycket så skulle de ta 8 timmar för mig att komma hem me alla kassar. Och buss dit är bara drygt! Så jag har kollat.... och pappa kanske kan följa med mig sen efter jag har tränat och fixat lite. Men vi fåla se.

Hoppas att denna dagen blir SUPER! Vill ha en sån där dag då allt bara känns underbart! Och vem kan fixa de?? Jooo.... bara jag själv =)

Först ska jag njuta på spinnig cykel.... sen ska jag njuta av en skön dusch..... sen ska jag njuta i frisör stolen och sen ska jag njuta av vin och gott sällskap..... för att sist njuta på dans golvet =)

Längtar till jönnet som bara dänn..... vill vill vill nu!!!!!!
Men men... time  comes baby.... times come ;)

Nu ska jag koka mig litee gött kaffä!!!!

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0