nu har svetten flödat

guuu va den skvätte o rann haha svettades som en gnu!!
Men ack så gott de va! Underbar ledare som vanligt! En typisk kommentar: Hur kändes den här övningen? den kändes va?? jag kom på den precis nu!
haha så skön!

Sov PISS inatt, men tror att jag sov för länge på förmiddagen! Vakna.... låg vaken länge och trodde klockan va runt 4-5...... till slut kolla ja.... inte ens halv två! Jag hade alltså sovit i typ 1½ timme.... den är dryg! Sen vakna jag en snabbis igen... men va inte vaken lika länge =)

Nu har jag precis hällt upp första kopp kaffen, ska laga lite mer mat till matlådan, orka inte göra klart den igår hehe ska ha massa lööööök har jag kommit fram till! Både gott och bra i sån här sviniga tider!

Melissa Horn går varmt i högtalarna och jag ska INTE sätta på tvn! Ska vara tv fri innan jag går till jobbet om ca 2 timmar. Elle..... om 2 timmar börjar ja... så ja kanske ska gå LITE innan =)

Äta frulle ska jag göra också! ÄGG ÄGG ÄGG ÄGG jag ÄLSKER ÄGG =)
Många undrar hur min mage pallar med så många ägg som den gör och har gjort i ca 3-4 år haha de undrar ja mä!! Men de gör den =)

Näää nu ska jag laga lite lök!

Ha en underbar dag!!!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0