Nu

är de kvälla!

Har precis make:at av mig :)
Sitter i mina nya SUPER tajta jeans/leggings. Måste töja ut dom innan jag använder dom inför folk haha är så jäkla tajta! På benen och röven iaf, i midjan är dom dock nästan stora :/ Men så är de när man har bre häck och stora lår haha Ok, jag är inte super fet..... Men former finns haha

Fick SPRINGA till jobbet haha fick för mig att jag skulle göra "hollywood" lockar....mmmm de tog sin tid! + att min locktång är VÄRDELÖS så dom gick ur innan jag kom till jobbet haha
Hade på min outfit....men slängde i SISTA sek av mig och på med stor skjortan hehe
Skulle vilja ha på mig dessa bralls imorn.... men vette fasen asså, får nog gå me dom imorn kväll också innan de blir av!

Sitter och tittar fadder galan, dom intrevjua Robert elle va han hette, sångaren i Takida. Och bland de värsta jag vet är..... folk som inte kan titta på den dom pratar me! Han titta upp i taken 98% av tiden han gav henne svaret på frågan.... Varför gör folk så?? Är dom nervösa elle?? Ett av mina ex vara också sån och jag hatade det!!!! Till o mä när han prata me mina föräldrar haha jaja.... tycker mest synd om folk som är såå... måste va tråkigt :/

Idag har jag äntligen köpt lampa till min stjärna.... MEN jag hade sönder stjärnan...... Ska tejpa imorn tänkte ja!

Fasen vad trött ja är!!!! Ska nog lägga mig under täcket sista delen av faddergalan!


Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0