Ny

vecka :)

Den började jag me spinning och core, sen tog jag en liten om väg på ca 1 timme hem. Hur skönt som helst! Fast jag hade lite för lite kläder på mig kände jag sista biten.....

Börjar jobba om 2 timmar och ska snart hoppa in i duschen :)
Kommer bli en bra vecka känner jag! Elle ja har iaf bestämt mig för de!

Måste in till banken sen o fixa min dosa..... jag har glömt koden till den.... kommer verkligen INTE ihåg den haha helt sjukt! Så vi hoppas de löser sig idag, så jag kan betala räkningarna haha

Inte mycket på gång mer idag, jobbar sent.... men ska försöka få till en lite tvättid ikväll så mina träningskläder blir rena, de börjar sina på dom, spec sportBh:arna

Neee..... nu ska ja dricka upp sista kaffet och hoppa in i duschen

He en underbar dag

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0