snart

blire sängen!!
elle aaaa.... ja ligger ju redan i min säng eftersom de både är min soffa och säng!
Men snart blire uppbäddning!

Ligger och kollar på Bridget Jones......
Har hunnit att springa o köpa chirre o dirre..... och hunnit äta upp de haha fetis som man är så finns de inge stopp när man väl börjat hehe

har även tagit mig en lång o skön dusch och snart ska jag tvätta av min fukt mask!

ska upp tidigt imorn, elle aaa ganska tidigt iaf =) kvart i sju. Spinning o core boll står på schemat! Jobbar nästan heldag imorn.......
så jag får inte vara uppe allt för länge idag ;)

har öven funderat en massa under kvällen........
vill ja va singel elle vill ja ha nån kvällar som denna till exempel.....
har inte kommit fram till ETT svar eftersom jag är väldigt delad.... men de är nog bara för att ja ska flytta..... och då är de ingen idé att träffa någon pojke...................................... men.......
som sagt... ingen idé att träffa någon, ska försöka att slå bort alla tankar som flyger förbi.......

önskar att min prinsessa va här nu..... så kunde vi kelat o gosaaaat!!!!!!

nu ska ja nog bädda upp =)

sov så gott smölingar!

puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0