Trevligt

va de =) Pace hette stället vi gick till. Hur mysigt som helst! Dit blir de fler gånger!

Blev en jätte kortis, men ändå jätte trevlig stund på staden =)

Nu har jag svirat om ännu en gång, denna gång till MYS kläderna! Ska kolla Paradise innan jag lägger mig.... elle om jag gör de när jag lagt mig kanske??? hmmmm får nog bli de sistnämnda!

Ska på spinning pulse imorn förmiddag om de blir som ja planerat! Kom nyss på att jag ska handla på morronen också! Lillen fråga om jag ville med förut.... men då skulle ja ju bort.... så ja får skylla mig sj hehe så drygt när jag inte har bil att handla..... och ja tänker ju inte köpa en bil bara för de haha
Men pappa jobbar natten..... ringde nyss, men han ringde inte tillbaka.... så dom kanske är ute på larm elle så, för annars ringer han alltid tillbaka..... tänkte att vi skulle åka när han slutat jobba till morronen. Men vi får vi vad han har för planer, annars får de bli en prommer för mig!

Nu ska ja bädda ner mig!!! I doften av apelsin haha äter så mycket apelsin så det luktar de konstant i  min lilla lya haha bra för min magkatarr de.... lika bra som vinet va förut ;)

puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0