USCH

började dagen med STORM huvudvärk! Så de blev ingen träning i morse...... =/
Men va där nu efter jobbet och fick massa ra tips av en go tjej =)

Tiden gick fort idag, va iof bara där i 5 timmar hehe

Mamma o pappa kom o hälsa på, fick mig en go go go parfym, dom har vart i Egypten förstår ni! Daisy från Marc Jacobs. SÅ underbart gooo! Fick en lite större stl av klocka. Rolex hehe Men pappa ska hjälpa mig att göra den mindre elle lämna in den.

Om jag har TUR så ska ja o min bror gå på matchen imorn. Hv kommer ju hit, vore såååå kul! Om vi klår dom de vill säga hahaha annars blir de ett jävla liv och hån haha sååååå heja FBK!!! Ska jobba sent imorn, så ja kommer missa typ halva första om de blir att vi kan få biljetter..... men de gör inget =)

Nu kollar ja bönnera, sen ska ja duscha och smörja in mig med brun utan sol...... får hoppas på ett bra o jämt resultat hehe ska blanda ut me vanlig lotion tror ja!

ha en mysig kväll!!!
xoxo                                                                    





Här ligger jag med fullt av plugg, längtade nyss tillbaka till skolan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0