uuuuhhh

va GÖTT dä vaaa!!! Ingen kan missa vad jag gjorde för en halv timme sen iaf haha röd som en TOMAT kan jag lova!! körde järnet idag!
Hon är ju för rolig ledaren..... de va en kille/man som satt 2 cyklar bort som bytte och satte sig brevid mig. Detta uppmärksamma hon.....

-Nu både ser du bättre och får sitta brevid en jätte trevlig tjej! Säg hej till varandra!

Haha så vi fick hälsa på varandra haha Va ju mörkt, så ja vet inte om de va en tia elle ej.... haha

Pappa skulle bli bjuden på mat sen.... så de blev ingen stor handling.... Kanske imorn hehe

Nu blir de snart linser och tomat och turk youghurt =) Va jätte längesen ja åt linser.... men som sagt.... har inte handlat än haha de är verkligen TOMT i kylen o frysen! Har nån enstaka fiskbit, lite wok grönsaker och lite grön sparris i frysen..... i kylen..... 1 tomat en halv/halv parmensan bit, en påse riven parmensan, 2 ägg, pressad citron, 1 MacDon ketchup och en burk turk yoguhurt..... that´s it haha

Lyssnar på Melissa som vanligt.... men sen blir de mer PARTY!!!! Ska va hos MalleBalle. Tina o Dan o Jimmy o Konsum kanske kommer också =) Men de blir nog "bara" ja o malle som går ut!

Ojojojoj nu kokar linserna över!!! Tur man är utbildad kock (på papperet iaf haha) så ja vet hur jag ska bära mig åt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0