Va trevligt

men en ny blogg tycker jag!!!         
Har varit tessmess på nogg.se ett bra tag.... Men känner för att förnya mig lite hehe
Dock va mitt älskade namn tessmess upptaget..... hade många i huvet som skulle passa mig..... men alla va upptagna! Men eftersom både whiskey och tessan är smeknamn på mig såååå fick de bli whiskeytessan =)

Jag kommer nog inte orka skriva allt om mig och mitt hjärta (mitt egna alltså) ikväll...... Men en liten pres måste jag kanske bjuda på?? ;)

Vem är jag??

Tessan är väl de jag reagerar på men efter ett år i skola har jag även fått höra mitt "riktiga" namn en o annan gång. Har dock knappt reagerat på den men haha Therese är det iaf! Mohlin i efternamn om någon undrar hehe 
24 år är jag och bor för tillfället i min gamla stad Karlstad i väntan på bättre tider haha

Jag blev utbildad hudterapeut för ca en månad sen, efter att ha tillbringat det bästa året i mitt liv i älskade Götlaborg...... Elisabethskolan var mitt hem och där träffade jag många nya små hjärtan!! 
Jag flyttade dit med 2 vänner från k-town och i somras flyttade jag ihop med en klassvän och tillbringade sista 2 månaderna med henne. Flyttade bara 3 hållplatser från min förra lya i V.frölunda. Kan inte beskriva hur bra jag trivdes i Gbg......

Varför flyttade jag därifrån då undrar säkert ni??

Jooo...... Jag har fått jobb i Jönköping.... Men hade nog ånda flyttat därifrån.... varför? vill testa lite nytt! Och känner och vet att gbg står kvar och att det bara är att flytta tillbaka anytime =)
+ att en av mina älskade "nyfunna" vänner nästan kommer därifrån, hon bodde där i ca 4 år tror ja innan hon flyttade till gbg. Hennes syster med familj och mormor och morfar bor också där.
Har varit där några gånger och har trivts jätte mkt! Mysig stad och jag tror de kommer bli kanon! Är kanske lite för mycket "småstad" för mig eftersom jag bott här.... Men tror verkligen att det kommer bli jätte bra =) Längtar som bara dänn efter mitt nya jobb som hudterapeut också! 
                                                                                                                                           
Jag ska åka till salongen på måndag och få produktinfo om märket och även göra lite behandlingar på dom som jobbar där för at dom ska få "känna på mig" =). Ska åka redan på söndag efter jobbet och sen åka tillbaka på tisdag morgon för att direkt gå till jobet. Hade helst velat åka hem på måndag kväll, men bussarna gick hel tokigt! Skulle få åka i typ 9 timmar sitället för 4 som dom direkt bussarna gör..... och 9 timmar siter jag inte i en buss om jag inte absolut MÅSTE!

Ska få krama min älskade Carro också...... Gud vad jag har saknat eller jag SAKNAR henne så himla mycket! Har inte träffat henne sen skolan sluta.......... usch....
Saknar alla jätte mycket!!!!

Hmmmmm just nu jobbar jag på mitt gamla jobb, i en klädbutik...... Innan jag flyttade jobbade jag även på löfbergs lila arena. Men eftersom jag inte ska va här så länge till så har jag inte ens ringt och hört om dom vill ha tillbaka mig haha
Kanske ska berätta att jag ÄLSKAR hockey =) Är uppvuxen i en familj med en hockeyspelande pappa så det har funnit med mig sen födsel.
Mitt skolår tog tyvärr all min tid, så ja har inte sån koll nu som då haha Men mitt hjärta för sporten dör aldrig <3

Jag själv har spelat handboll och fotboll men pga av skador (knän och benhinnor) har jag vart tvungen att sluta, så nu tillbringas tid på gymmet och i naturen som träning!

Känner att lilla press. av mig är slut nu haha undrar ni över nått, vad som helst så skriv =)

Bara så ni vet så kan jag INGENTING av denna sida... men ska leta runt lite haha

hur har eran fre 13 varit föresten?? min har än så länge varit lugn, men den är inte slut än haha

puss tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0