Är hur glad som helst :)

För i helgen kommer många jag saknar!!!
Först kommer Åsa o Frida på lördag! Då blire nog lite partajj :) (för en gång skull haha)
Sen..... på söndag.... kommer J  ♥
Längtar sååå mkt!!!

Så nu vill ja bara att tiden ska gå! Imorn är de tisdag... sen är de onsdag.... sen är de torsdag och då blir de jobb även på kvällen/natten, samma gäller fredag! Så nu vill ja bara att tis+ons går snabbt :)

Efter jobbet blev de promme me Carro.
Nu blir de lite tv innan sängen!

Hmmm kan inte tänka helt klart känner ja haha Är VÄLDIGT VÄLDIGT glad :)

Just ja! Ja måste ju göra matlåda...... Kul.....

Ok... Får gå o göra de innan ja glömmert igen!

Hörs imorn!! Hoppas alla mår lika bra som jag gör i ♥ :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Tina

jag är så glad att du är glad min vän! :D

2010-08-31 @ 19:44:23
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Puss på dig älskade vän!!

2010-08-31 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0