För mig va de en mkt trevlig kväll igår... Men....

för många andra slutade den i katastrof....

Vi bestämde oss för att gå o käka iaf. Gick ner til piren. Piren ligger ju precis vid vättern och även vid en järnväg. De kom ett godståg, Sandra säger... Guud vilket LÅNGT tåg. Inte lång stund efter de så stannar den.... Så den blokerar övergångstället. Tänker inte så mkt mer på de....
Förrens brandbilarna börjar komma...

Då säger ja: Att nu är de nått som har gått väldigt fel! Eftersom min far ärbrandman.. Så vet ja exakt va som hade hänt. Någon hade blivit påkörd.

Och mkt riktigt..... En ung kille miste livet där igår..... Vet inte så mkt om de än, men de va han och en tjej. Tjejen hann precis över.... Dom kunde inte imorse ens... identifiera varken honom elle henne eftersom hon va så chockad att hon inte kunnat prata.
FY FAN

Hon kommer aldrig bli normal.... Herregud..... Mina tankar har gått till alla närmaste hela dagen. Även om jag förmodlingen inte vet vem de va. Men eftersom jag vet hur de känns att förlorar någon...

Kommer antaligen få veta lite mersen när ja kommer till jobb nr.2. För några hade skrivit bla RIP mm

Nog om de.....

Vi hade som sagt jätte trevligt! Mkt kul att ses utanför jobbet :) Har jorden gulligaste flickor på jobbet :)
Åt musslor och kräftor gjorde ja :) MMMMMMMMMM va göttans de va!!!

Funderar på att sova nån timme innan ja börjar.... Börjar ju inte förren 22.... Men risken finns att ja bara blir ännu tröttare!!! Men vi får se.... Men tror ja skippar de :)

Ska nog gå o handla nått ätbart som går fort att fixa!

Första veckan på slaongen är gjord också. Super kul att va tillbaka! Har på känn att de kommer va lika kul att va tillbaka på jobb nr.2 :) ska ju även testa på att sitta i entrén :)

Ha en underbar kväll mina sköna bönor!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Tina

usch va hemskt! :(

2010-08-13 @ 21:51:10
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

jaa.... riktigt otrevligt!

2010-08-14 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0