God Kväll

nu sitter jag home... har nästan precis kommit hem från en hel dag med flyttstäd.

Vakna, åt frukost och drog iväg! Vi har väl inte vart super effektiva haha Har ju så mkt info till varann att ta igen! Men vi fick en hel del gjort! och sa att vi kör ett super race imorn! Kanske ska passa på att ge jacuzzin ett sista dopp också haha
Gick till Twin och tog en god pasta. Vi kände att vi behövde de efter allt godis och socker vi stoppat i oss.... och all jäkla rengöringsmedel vi andats in haha Helt yra va vi! Och imorn ska jag ta med mig mitt VIM och handskar.... Handskar missa vi idag! INTE bra för oss!

Nu ska ja börja göra mig iordning lite smått inför kvällens jobb! Hoppas på mer folk idag! Och lika trevligt som igår :)

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0