Hahahaha

jaaa ni... Ett tips! Städa INTE.... När ni vet att en 1 åring ska komma på besök! Hahaha sötisen hällde ut min stensamling som ja har kring lite ljus... haha dom skulle ju ligga i en kopp, i en lykta och på ett fat! De förstår väl vem som helst?? haha Så underbart gooo är hon ♥

Pajen va skit goooo :)

Nu ska ja snart börja göra mig lite anständig inför jobbet!
Kommer nog bli apmycket idag! Är ju studenter ÖVERALLT + att vädret vart fint idag! Riktigt "ölväder"

Sen blir de hem o sova och ladda inför resan :) Vet fortfarande inte vart vi ska! Men de är inte liseberg..... Men Carro sa att om de är nån som kommer uppskatta dit vi ska så är de jag!
Jag har iof inte så stora krav här i livet..... En sak ja gärna vill göra som ja berätta för henne häromdan... (de va då hon konstatera att ja inte har så stora krav här i livet haha)
De är iaf.... Att gå under bilen, sådär som dom gör när man besiktar bilen! Ser ju så kul ut! Va där under och mecka!! har velat göra de sen ja va liten!!!
Så iaf.... Jag tror ja kommer ha en kul resa oavsett vart de bär av!

Hoppas ni haft en fin dag och får en ännu finare kväll!!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0