Hela

dagen är snart till ända och kvällen och natten infinner sig snart!
Jag vet inte hur jag känner inför detta om ja ska va ärlig haha
Men med rätt inställning fixar man allt!
Har fixat skallen me piller och kylande ansikts/ögon mask....
Ska försöka få i mig nått matit innan jobbet.....

Carro kom förbi förut innan A6, ja bjöö na på mat och kaffe och massa babbel. Vi har fasen inte umgåtts på hela veckan, så vi hade lite att ta igen kan man säga haha

Jag funderade ju på att lämna plånboken hemma... Tur att ja inte gjorde de.. För då hade ja inte haftg sällskap med mig hem



Seee så söta haha Valde dom minsta och dom fetaste!
Jag gav gåvan till Carro att få döpa en! Vi kom fram till att vi ska döpa dom till nått som har ankytning till ett minne mellan oss.....
Mitt namn blev Salle! Vill ej berätta här vad de står för haha Men den som vill veta, kan ju skicka ett mess elle fråga mellan 4 ögon ;) Carro har ej bestämt än... elle om de blev Sami... haha Om de blir de så är de samma minne vi delar haha En en våra galna upptåg i gbg!

Känns kul att ha lite liv här hemma!

Försökte sova lite förut... Men de funka inte!

Ska snart göra mig klar för jobbet som sagt......

Vill ni höra en riktigt gooo låt??

Blir nostalgi fast själva låten inte är de egentligen! Men Petter är alltid de gamla! Och ja ♥

Snart borde J ringa igen, skulle ringa efter matchen... Hoppas allt gått bra :)

 Näääee...... önska mig lycka till med kvällen... lär behövas haha

Lyssnar på låten som ja precis "visa"..... kan inte beskriva känslorna.... Men de känns konstigt i magen?!?!?!
Åker verkligen tillbaka i tiden 10 år! Kan inte sluta lyssna på den heller... gång på gång på gång..... :S
Ok..... nu är de sista... haha

Ska försöka sätta i linserna nu....

Ha en mysig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

hur lägger man upp klipp från you tube i bloggen? :) pöss!

2010-08-29 @ 12:36:15
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

De du.... ;) haha närå! Man kopierar allt de där "inbäddad" texten och sen går man in på html elle va de står på och lägger in den där man vill ha den :) Fattade du? :) PÖSS

2010-08-29 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0