Kände mig

full imorse haha Men eftersom ja inte hade druckit en droppe igår.... Så slapp ja känna mig bakis iaf haha

Jobbet igår va galet i typ en timme. Sen va de KOlugnt kan man säga! Kul va de men va trött som aset! En av vakterna fråga mig runt 00:00 om ja va trött haha hmmm syns de?? Japp.. fick ja till svar haha Kan säga att alla som hade vart me på resan va rätt sega! Men vi klara de :)

Va hemma runt kvart i 2-2. Somna dock INTE direkt! Kanske runt 3..... Så man kan väl säga i runda slängar att ja sovit 3-6 timmar på 3 dagar haha De är lite galet att ja kan tänka känner ja! fast hur bra ja tänker är en annan femma haha

Fick mms idag.... På en annons från k-town av J att dom söker en hudterapeut..... Ska kolla in den annonsen tänkte jag. Även om de inte är aktuellt nu såå... Skadar de inte att kolla upp.

Nu inväntar ja Rena Rama Rolf och Fångarna På Fortet innan BEDTIME.... J skulle ringa efter sin träning, få se om ja sover elle om han väcker mig :)

Här har ni lite bilder från p-resan...... :)


Detta va monsterbilen :)

The girls


Jag kunde ju inte gå förbi en riktig INDIAN utan att få en bild haha


Inväntar mat och dryck i "mexico city"


Killarna som fick glass hahaha


SKOJ hade ja haha


Skål sa vi några ggr


Riktigt goo bild av delar av gänget

Bengan kysser segerbucklan

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0