Kändis behandling

stod på schemat idag :)
Fick besök av Emma Wiklund (fd Sjöberg) ni vet våran super modell mm
MYCKET TREVLIG, inte för att ja tvivlade på de... Men man vet aldrig :) Super gullig va hon! Hon är barndomsvän me min chef och va i stan för att lansera sitt hudvårdsmärke. Så imorn ska jag gå och kolla in de på Åhléns.
Vi satt och prata under hela behandlingen nästan och som sagt.... HUR trevlig som helst! Och snygg som bara dänn är hon!! Så himla naturlig :)

Annars har dagen rullat på, fått massa gjort. Allt utom tvätta fönster, börja regna såklart när ja skulle göra de.... Hinner inte senare i veckan utan för göra de nästa.

Nu ska jag gå och handla för att sedan bju över Carro på lite scones :)

Fick även tillbaka skattepangar idag, kunde INTE komma lägligare!! Fick dock inte de jag bad om, så ja ska nog ringa och höra varför!!!

kanske hör av mig sen igen ;)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0