Redo

för work snart!
Skulle vart förbi Carro o Fia innan, men dom skulle se på film så vi ses imorn istället!

Kom hem från gymmet för ca en timme sen, försöker att INTE varva ner hehe

banken gick jäte bra, har lite mer koll på allt nu känner jag!

Dagen på jobbet har också rullat på fint :)

Har även NÄSTAN fixat mina ljus på cykeln också haha dom sitter TROR ja.... återstår att se!

Ang katter ;) de är ju sånna vi TÅL :) skulle aldrig tänka på de annars haha

Imorn ska ja SOVA, sen ska ja me Carro till A6 (köpcenter) och kika lite! Funderar på att lämna pengarna hemma haha

Nu ska ja försöka göra mig lite fin och sen drar ja mot natten och fulla människor!
Hoppas ni mår bra mina vänner! (och alla andra me såklart haha)

PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0