Snälla

ge mig sömnpiller!!!!!
Önskar faktist att solen INTE lös idag!!! Vill sova! Och tack vare min granne.... Blev de inte mer sömn än ungefär 09... Sen vade radion elle tvn på i högsta volym! Trött som aset men kan inte somna eftersom de är ljust som attan! Får bli power nap sen när ja däckar haha Ligger fortfarande i sängen och har sett en usel film som ja tyckte va dålig redan första gången... Tänkte därför att ja skulle somna direkt... nepp... Har laddat me Pippa, Mio Min Mio och Karlsson.... Nån ska man väl somna till?? Inte Karlsson iof haha Den kan man ju inte somna till ;)

Va bra drag igår! MKT intressanta människor..... *ler*
Men... har bara en i skallen!
Och han prata jag med när ja kom hem, han har en vän från stlhm på besök så dom va ute och gjorde stan kan man säga haha
Undrar hur han mår idag haha
 Och Becca gjorde som sagt sin sista kväll :( Pussa varann hej då och tacka för denna tid haha Men som ja sa... hon slipper mig inte i första taget ♥

Har moffat massa keso så ja mår illa! Men gött ärrä!

Får se vad denna dagen bjur till på! inte mkt hoppas ja haha Men är halvt bjuden på västerbottenpaj haha Om inte den redan är borta, fick ett diffust svar igår kväll haha

annars ska ja dola lite här hemma! Helt sjukt va de ser ut! Ser ut som ja har festat i en hel vecka i stället för att ha jobbet!

Mina kombos lever fortfarande och har fått sin första måltid :)

Önskar nån kunde ta mig på en resa... Ligga på en vit strand och sörpla Red Bull, Cola, Rosé, öl, champanGEEEEEE...... Allt skulle duga nu haha ta sig ett dopp i de blå och bara va!!!!

Nee..... nu ska ja gå vidare här i cyberSPACE haha

See ya later

Kommentarer
Postat av: Tina

vad är "Pippa" för film undrar jag?? ;) hahaha

2010-08-29 @ 19:46:10
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

hahahahahahaha

2010-08-31 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0