Till er....

som tänker mkt negativt.... Tycker mkt är jobbigt mm

Jag tror inte jag kan säga de nog många ggr.....
Men det är helt sjukt!!! va mkt de gör att tänka POSITIVT!!! (stavas de så?haha)
Har ju som sagt börja göra de.... Och hela denna vecka har gått som en dans verkligen! Och idag har de nog toppat! Trots lite sömn och fre 13:e haha De säger ganska mkt!

Nu vill jag verkligen inte att ni ska tycka att jag skryter elle så.... Vill bara berätta :)

Har fått så himla mkt komplimanger idag! Allt ifrån flicka på 13 år till skit snygga killar! Visst... Killarna va nu på jobbet (nattklubben) haha Men dom verka inte ens fulla, så ja väljer att ta åt mig för en gångs skull haha Jag har fått kramar och pussar HELA dagen.... Ahhh listan är lång på allt trevligt!
En tjej nu på 2:a jobbet va så himla gullig.... Hon sa ord som gick rätt in i ♥ och eftersom hon INTE är den personen som skulle säga något sånt utan att mena de... Så tar ja verkligen åt mig av de också!

Att allt detta sker.... gör ju bara att man mår ännu BÄTTRE! Så nu kommer vi åter igen till de.....
Att tänka positivt... gör att positiva saker kommer till dig!

Vet att de kan va jätte svårt! MEN de räcker att börja lite lätt... Sen utöka :)
De är så VÄRT de!

Åter till jobbet..... Kom nyss hem, efter att ha suttit i entrén för första gången. Va riktigt mkt folk för att va en fredag, skit kul! Och de va verkligen lika kul som jag trodde haha Som sagt... inställning ;) Hahha nee ska inte tjata mer ;)

I början va de lite segt, men då satt man o stre me vakterna.... Så tiden gick fort! Och imorn lär de bli ännu mer!

Nu ska jag snart försöka sova..... På alla red bull jag har druckit hehe Men fick INTE många timmars sömn inatt som sagt... Och jag sov inget förut... så ja hoppas ja däckar snabbt haha

Ska ju fixa lite imorn!

Puss på!!!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Tina

halleluja moment girl! haha, du har så rätt snuttan å troligtvis har du fått så mycket komplimanger för att det syns att du är glad och positiv och UTSTRÅLNING är det vackraste som finns! <3 (och för att du är en så otrolig sötnos givetvis ;))

2010-08-14 @ 10:09:00
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahaha aaaahhh kan nästan säga att de va/är ett halleluja moment haha

Jag tror också att de lyser igenom, elle ja hoppas att de är så iaf haha Ska bli intressant att se hur denna kvällen blir ;) Puss på dig älskade vännen

2010-08-14 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0