TRÖTT

as hell!!!

Har typ sovit.....kanske 2-3 tiimar... Får skylla mig sj men.... De kan vart värt de! Elle de va värt de!

Prata i telefon med en viss person... Som öppna sitt ♥ precis som jag gjorde...
Och nu står vi nästan på lika sidor tror jag. Men.... Känner mig så förbannat virrig!! Jag har ju på ett sätt gått vidare... Elle??
Ska prata mer sen och imorn. Vet ej om ja får tid idag så....
Men iaf.... Han kanske kommer hit i veckan, han va ledig såå....
Men känner bara... Orkar inte bli lessen igen!
Men detta med kärlek... Ska ju inte va lätt alla gånger haha

Igår va de lika kul :) Och de va riktigt mkt folk! Fick höra lite Lilli o Sussi! Dom va ju där och spela haha Lite kul! Sen berätta Mr.J att en i hans lag är tillsammans me Lilli haha Också lite kul ;)
Fick lite roliga kommentarer igår igen haha
En tex.... Ingår de ligg garanti på detta?? (inträdet alltså)
En annan tyckte jag skulle köra hem honom..... Och massa mer haha Folk kan va ganska roliga ändå i onyktert tillstånd haha

Nu håller ja på att försöka tänka vad ja ska tänkas behöva ha me! Har packat "partyoutfithen" iaf! Som blir ett mellan thing!

Ska försöka få i mig frulle också! Har ingen matlust för fem öre!!!! Är för trött tror jag! Men har fått i mig kaffe iaf haha Ska hinka lite mer innan jag åker!

Nääää nu måste ja börja fixa till dagen!

Ska ha en riktigt kul resa banne mig!

Puss på er så hörs vi imorn om ja är vid liv efter jobbet haha

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tina

ha det superkul på resan baby! Va rädd om ditt hjärta, jag vill att du ska må bra <3

2010-08-22 @ 21:18:36
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0