Arg

och de blir jag inte i första taget!!!
Vill tyvärr inte berätta vad det är... Men om de inte ordnar upp sig... Så kommer jag fan skriva om det!
Punkt på de.

Min Jansson är i ugnen... MEN fiskfan som ska va i fanns inte... Jävla Willys haha Borde jag iof fattat hehe

Men de blir nog bra ändå...

Har fikat med C efter jobbet. Espresso house öppna upp inne i stan.. Äntligen :)
Fick en stor fika för 24 spänn!!!! :)

Är inte på så bra humör... Så jag tror de är lika bra jag lägger ner detta inälgg nu så jag inte smittar av mig haha

Vill ha min honey här :(

Hoppas ni har de bra iaf ;)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Tina

vad blev det i frestelsen istället för fiskfan? :)

2010-12-10 @ 22:05:17
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Inget haha

Men ska erkänna en sak... Hitta den idag haha Va inte riktigt på de stället ja leta på haha

2010-12-13 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0