Ganska mycket

gjort efter jobbet faktist! Mer än igår iaf haha
Halv sprang hem... Eftersom jag hade planerat att städa hos firrarna innan jag skulle bege mig till gymmet, för et pass BodyBalance.
Hanns med, men inte mycket mer haha Men nu är de fint och rent!

Sen en promme till gymmet och körde hårt på passet! Pressa mig lite mer idag, känns gott :)

Sen walk hem, nästintill en power sådan!
Älsklingen ringde när jag kommit innanför dörren, lite prat med honom innan jag tog tag i matlagning. Iaf av köttet som mina matlådor antaligen kommer bestå av resten av veckan! Iaf ons-tors. Sen lite städ inne på toan innan duschen. Just ja! Hann prata med mamsen också :)

Och nu sitter jag här... Lite halv sliten... Men mår prima i kropp och själ! Iaf i själen ♥

Anti-Age masken i fejjan och redo för sängen! Ska läsa lite tänkte jag, har helt glömt bort min bok!

Imorn efter jobbet är vi på jobbet bortbjudna på middag. Ska bli trevligt :) Dock får mitt inplanerade pass på Sportlife utebli... Är ju så himla morgontrött nu för tiden, så på morgonen är inte att tänka på haha
Men lilla J är ju så bra att ha... Så han påminde mig att man kan ju faktist träna hemma haha Och då kom jag på att jag har både yoga matta och en super bra Pilates video hemma! Så den blir det iaf torsdag kväll! När jag "måste" va hemma och laga mat till julbordet på fredag.
Vi ska ha "knyt" julbord och mitt mission är bröd,jansson och tomat och gurka ;)

Men nu mina vänner och kära läsare, ska jag släcka mina GRÖNA!
Japp, idag har mina ögon varit jätte gröna haha Vet ej varför för jag har inte sminkat mig på nått spec sätt?! Men de va lite kul när jag kolla i spegeln på jobbet och nästan hajja till bakåt haha
Nästan lysgröna har dom vart!
Men nu på kvällen har doim övergått till grönblå... Så imorn är nog dom blå back

Puss o natti

Kommentarer
Postat av: karlsson

hahhaa va kul o få en överaskning varje gång man slår upp ögona da.vill oxå.tänk å ha bruna helt plötsligt.puss

2010-12-08 @ 15:21:26
Postat av: Tessan

haha jaa bruna hade vart kul o testat nån dag! ;)

2010-12-09 @ 00:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0