Ghhhhaaaaa

skrev nyss GANSKA mkt.....
Sen försvann de!!! Orkar inte skriva allt haha

Men... Har vart på gymmet, skulle kört pass också men de va inställt :( Men blev desto mer kondis! Gött de! Dock blev de bara typ 3 min på rodden... Min rygg är lite "ärrad" sen gårdagens massage! Kan kanppt röra vid den utan att de ömmar.
Vi hade sällskap idag av en vän till A. Sen kom Micke förbi också, men han kör ju inte som vi haha
Han kör bara vikter tror ja... Sen så ser vi lite annorlunda ut också haha
Kanske blir nästa gång? Behöver ju nån som visar hur de ska gå till!

Nu har jag nyss prata me Karlsson ♥ och älskade älskade Bella ♥
Vilding är de minsta man kan kalla henne tror jag hahaha Så himla underbar!! Vi kommer få de kämpigt men underhållande dom närmsta åren har jag på känn hahaha KÄRLEK i MASSOR

Nu ska jag packa en del av hennes klappar.
Även klappen som ska med på hotellfrulle imorn bitti. Vi ska ha byte och myyys med jobbet :)

Dagen har gått galant! Fått fina komplimanger av både kunder jag haft och kunder som pratat med dom andra på jobbet.
Även om de är skönt och roligt att få komplimanger för sitt utseende då å då... Så är väl ändå när man får komplimanger om sitt sätt att vara de som väger tyngst??  :)

Nee... Nu ska jag "packa" och lägga mig! Är grymt trött i hela mig och upp i ottan imorn igen :) Och träning efter jobbet!
Sen ska jag hem och packa väskan!!!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0