Gött

som fasen va de med lite kondis träning!
Skippade Balance passet, glömde mina bra linser hemma. Mina andra som ja har nu ser ja inget med... Min optiker som ja träffa idag, sa att ja borde få medalj för att jag haft dom i en vecka haha
Hon skämdes lite också över att hon inte trott på mig, när jag gick in o sa att ja inte såg NÅGONTING haha

Men ska fixa ny undersökning på fredag.

Men som sagt, eftersom ja glömde dom andra hemma, så skulle ja inte ha sett nånting. Och eftersom de va nya "moves" idag, så hade de vart + om ja kunde se dom hehe Dom andra kan ja typ utantill.

Så vi möttes upp lite tidigare och körde rodd(ja vann hehe), bandet och crossen.
Va så himla längesen jag hade nån att träna med, så jag hade glömt hur kul och mkt lättare de är! Stor skillnad! Timmen flög iväg, annars kan till o med 20 min på crossen kännas som hur länge som helst!

Fick med mig nåra shots hem, Vemma. Nyttigheter förstår ni :) Ska bli intressant! Dom har även en energidryck, som ja fick smaka idag. Grymt god! Ett mkt bättre alternativ mot RedBull fick jag höra hehe. Han klaga på mig i lördags när jag drack ett ex antal... Så nu är han nr tre som "klagar" (kanske ska skriva bryr sig om mig haha) över mitt intag av den drycken... Så nu... Ska ja banne mig försöka sluta!

NU väntar ja på att min älskling ska ha tid med mig och ringa :)
Sen blir de förhoppningvis en tidig sömn! Har haft svårt att sova ett tag...

Fullt upp imorn med... Funderar på att köra Core imorn... Om ja kommer ihåg linserna hehe

Men nu... Orkar ja inte skriva mer ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0