Idag

avslutas 2010.
Som som sagt har varit ett av mina mest händelserika år i mitt liv ♥
Skulle mer än gärna gå igenom allt! Men har varken minne elle ork att tänka efter när allt hände haha
Men tänkte ni skulle få en del av de...



Året inledes med Oslo, åkte på nyårsdagen :) Där va de fest, mys och sopsäcksåkning! Underbart gäng!!! 

 

Jag fick börja jobba som hudterapeut i kära Jönnet. Fick mig nästan direkt jobb nr 2



På Karlssons Salonger, där ja har varit allt i allo :) Men numera hälsar gästerna välkommna med ett leende ;)
Har lärt känna goa människor ♥ Och har haft många skratt!



Fått mig en liten "familj" här också :) Även om delar av den flyttat till både ryssland och numera är bosatta i Schweiz. Vi har också delat MÅNGA skratt och ögonblick tillsammans!

En av medlemmarna blev till o med


Hjälte ;)
Så jag fick vara med och fira ännu ett Sm-guld. Även om själva laget inte har mitt hela hjärta haha Men goa grabbar och super kul för Björnen!



Året har bestått mkt av fina middagar och dryck vid Piren och många andra goa ställen här hemma.



Fiske har de vart en del också :)



Min älskling har både vunnit Sm-Guld och fina priser för sig själv! Så stolt över honom ♥ Är lessen över att ja inte fick vara med på guld kvällen... Men man kan inte få allt här i livet haha



Min prinsessa har hunnit fylla 1 år ♥ Och blir bara underbarare o underbarare!!!



Den underbara kryssningen får vi inte glömma! Iof ingen risk att jag gör haha



Midsommar blev av i Smögen, med stora delar av Oslo gänget! Super kul och man fick känna sig lite som 15 igen haha

Sist men inte MINST.....
Det va iår som jag träffa min Prins, min underbar stöttepelare och man ♥


Han som får mig att känna mig vacker, sexig, underbar, älskad och allt de där en kvinna behöver!
Är tråkigt att vi inte får pussa in det nya året tillsammans... Men de kommer många nya år för oss... Så de är bara att längta till nästa ;)

Vill tacka alla som finns i mitt liv och förgyller de! Utan er är jag ingenting! Tack för att ni står ut med mig i vått och torrt haha Vet att jag kan vara Pain In The Ass ibland!

Nu ska jag gå ner i tvättstugan! Kanske blir lite fler bilder sen om ni orkar haha

Puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0