Imorn åker

jag till hotland igen!
Va ju nyss där o vände... Men nu ska ja mysa mkt mer med famlijen :)
BADA ska jag göra också!!!

Har ganska nyss kommit hem från gymmet.
Körde både pass och gym... Dock mår jag lite halv illa nu... Höll på att spy under passet... Men men, då har jag kört hårt iaf!

Imorse va de ju frulle på hotell! De åts en del av fröken Mohlin! Va tur i oturen att dom tog fram mina älsklingar sist! Typ när vi gick... Crossianter!!! (vet ej hur de stavas haha)
Bytte till mig två fleece plädar och min chef blev super glad över min klapp. Som va en fotoram med LOVE bokstäverna. Så kan man sätta ett kort i varje bokstav :)

Ska bli grymt skönt att vara lite ledig!!!
Hade ju iof helst velat dela den med ♥
Han är hemma där uppe i landet nu...
Vi kanske inte ses på jätte länge :(
Men hoppas :)

Nu ska ja göra klart matlådan... Sen packa både paket och väskor!

Imorn tror ja att de blir taxi till jobbet... Orkar nog inte dra på allt varken till fots elle på buss!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0