Kollar På NioFilmen

för första gången på väldigt många månader!! Brukar sussa fint vid denna tid!
Söndagar brukar ju vara min enda lediga dag.
Och även om jag även varit ledig lördagar så har de ändå vart fart o fläkt.
Men denna helgen har bestått av endast myyys och lugn! Har varit så underbart skönt för både kropp och själ. Så passet med BodyBalance kunde inte sitta finare :)

Har dock redan sett denna Beck film... Men vad gör de?? :)

En sak jag stör med på med kvällen dock..... Tappa mitt gymkort på vägen dit... 100 spänn blir de för ett nytt. Onödiga pengar som kunde gått till julklappar istället... Men kanske hittar de på ävgen till jobbet imorn om jag har tur!

Hmmmm känner nu att jag är ganska trött ändå.. Kanske lägga mig med karlavagnen istället??
Jag och älsklingen lyssna på de tills vi somna i fredags.... Då blev de ännu mysigare än vanligt :) 
Usch.... nu kom jag på att jag ska somna själv igen! Jaja... en natt och sen är ja väl van de igen!

Ska försöka sluta tänka på och tjata om hur mycket jag längtar efter att vi blir "enade" haha
Men.... Blir ju extra mkt nu när vi myst nästan en hel helg!

Till sist.... ♥
(tänk de som en sång)
Du är det finaste jag vet... Du är det vackraste i väääärlden!

Fasen.... eldar mitt kalenderljus... Insåg PRECIS att jag glömt kolla till de. Tände för första gången idag.... mmmm klart...
Jag behöver inte tända de imorn :(

Sov sött mina vänner och älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0