Kollar

Svenska Hjältar och lipar ikapp med mig själv haha
Fasen... Masken i fejjan blir ju förstörd haha

De där om att ja varit arg, orkar inte förklara allt... Men, jag jobbar inte kvar på skolan.
Punkt på det!

Helgen har varit massa massa fest och skoj haha
Jag o carro körde järnet i lördags haha Härjet började redan hemma haha
Sen fick jag följe nästan ända hem av en vän, en som alltid brukar vara på mitt jobb (nattklubben) med sina vänner. Dom är alltid så snälla mot mig, lite som storebröder, även fast vi är lika gamla haha

Får låna deras kavajer tex när ja fryser. Så jag fick ju inte gå hem, och bilen vi kunde åka i fick jag inte heller åka i. För jag fick banne mig inte åka i samma bil som några lu**r haha va 2 andra tjejer som åkte med också. Så vi gick och huttra ikapp, men hem i behåll kom jag :)

Igår va de julbord med krogen... Va där i typ 2-3 timmar.... Va inte världens röjjj, även om jag tror att de kom igång efter att jag lämnat bygget!
Men va sjukt trött efter en 2 dagars haha Har ju fasen inte festat på... MKT MKT länge!!!
Banketten räknas inte, va knappt lullig då :)

Fick ett sms förut, som löd.
Gymmet 8??
Men har så jävla ont i ryggen idag... Så jag ska joina honom efter Bodybalance imorn istället. Så får jag både styrka och kondis :)
Dock va han inte villig att joina på passet haha

Ska försöka köra varje dag denna vecka, utom helgen.
För då ska ja och min älskling hem till mamma o pappa ♥

Läääääängtar så efter min baby :( Känns som de va jätte längesen vi sågs!!! Men snart så :)

Hoppas ni mår bra mina vänner

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Sandra

snygg hon var då! ;)

2010-12-19 @ 19:55:33
URL: http://gonewiththemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0