Ny vecka igen

även denna fullspäckad! 
Med 2 julbord också! Med mina båda jobb :) Salongen på fredag och söndag med nattklubben. Ska bli trevligt :)

Idag har elkillen vart här... Men kan inte hänga upp i hallen... Måste göra om sladden elle va de va J sa... Och de kan inte göra sj :(
Men i köket va de en sån kontakt så de ska ja kunna fixa till!

Håller på att tvätta.... Gör inte så mycket mer, har vart grymt trött nästan hela dagen och det har hållt i sig även efter att jag kommit hem!
Så de blir en halv tidig kväll... Vill faktist prata med min bejb en gång till... Måste få hans röst innan ja somnar ♥
Han fatta kanske inte riktigt poängen med att prata en gång till idag ;)

Har lyssnat på denna text ett ex antal gånger.... och kommit fram till samma sak varje gång!

Det är så här ens pojkvän ska känna om en.... Om han gör de så är allt perfekt, mer kan man inte önska sig ♥



Elle vad säger ni?

Nu.... ska jag göra nått vetiigt höll jag på att skriva.... Men tror jag skippar de idag ;)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: karlsson

den texten är sååå fiiiin=) klart våra pöjker känner så för oss.puss på dej gumman!

2010-12-06 @ 21:01:57
Postat av: Tessan

jaa... vad skulle dom annars göra?? vaaaaaa??? ;) (läses med karlsson röst hahaha)

Puss på dig älskade vännen

2010-12-07 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0