Strax bär de av för jobb



Å då ser de ut såhär :)

Ska bli kul, skulle egentligen ta en paus i hela dec hade jag tänkt.... Men jobb tarmen skrek haha

Igår va de Bodybalance... Trodde jag hade me mina bra linser... Men... Tog med den tomma förpackningen, bra haha Så de blev dom dåliga ändå. Ställde mig precis framför henne...
Tror ni inte hon flytta efter 20 sek, för att lampan va så stark haha Men de gick bra ändå!
Ett ganska tufft men skönt pass.
Sen blev de bandet med A. Timmen på bandet flög iväg och til slut va båda så trötta att vi la ner haha

Träningsvärken är sådär hehe Men de är gött!

Har nyss slagit in Js klappar. Ska bli kul att få se om han gillar dom ♥

Ska göra mig redo för partyfolket, genom att lyssna på Gubben i lådan ett par ggr till. Har gått några vändor redan! Love that song!!!

Ha en mysig fredag kväll

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0