Tisdag

och jag börjar med att infinna känslan av att må bra!
Ni förstår... Har mått lite halvkasst över mig sj, ni vet... Kännt mig ful,fet blablabla... Vart som en liten tjej kan vara/känna ibland.
Men igår... När jag låg och kika va på tv... Sa en flicka något som fastna och kom in i hjärnan! Något som kändes direkt in i hjärtat på nått konstigt sätt.

Jag är en GRYM tjej, men med många brister!

Ingen är perfekt, ingen kommer någonsin vara/bli de!
Men jag har nog velat vara de lite för mkt!
Så nu ska jag bara chilla haha
Neee da... Men de va en skön känsla att bara finna sig i! Och de kommer göra mkt för mig känns de som!
Lite svårt att beskriva så alla förstår men, hoppa ni kan ta till er lite av min känsla :)

Viktigaste är iaf...
Det känns jävligt bra inne i hjärnan! Även om jag vet att det alltid kommer gå lite fram o tillbaka. Elle alltid ska jag verkligen inte säga! Men... jaja
Är väldigt trött nu också, mkt på jobbet och de är jobbigt att vara ifrån alla jag ♥ Är inne i en sånn period just nu! Då kan Tess bli lite sårbar...

Men de är bara att ta nya tag!
Så ikväll är de Bodybalance igen :) Sen möta upp A i gymmet om han inte hade massa möten elle va de va. Annars kör jag själv! Men ska bli kul o få höra om de va några skandaler i stan när jag va borta haha

Har nyss varit nere och slängt in tvättan på tork. Har vart uppe i en timme och tvättat.
Trodde de skulle vara jätte jobbigt att komma upp, men de gick hur lätt som helst :)
Så jag har även hunnit med att göra matlåda som idag består av lax och kokta grönsaker! Ska snart göra frulle och få lite annan energi än den som kaffet gett mig än så länge ;)

Men vi hörs säkert ikväll

Ha en fin dag....
Och glöm inte att ni är grymma ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0