Tomt

i min lgh igen!
Min älskling sitter på bussen hem ♥
Men jag har ganska fullbokad dag, med massa mys här hemma.
J har varit snäll och hjälpt mig hänga upp min tunga spegel och flyttat tillbaka mitt köksbord. Så de är bara små grejer kvar.
Är hur nöjd som helst över min lgh! Men lampor saknas... Men elkillararna kommer förhoppningsvis i veckan, även kakelkillen.
Så efter de får ni se :)

Ska ta fram mina julsaker och fixa doftande apelsiner.
Har bokat in mig på Bodybalance pass lite senare.
Ska verkligen ta tag i mig själv nu! Fick en kick av min bejb att komma igång!
Började med att slänga godiset som va kvar sen igår haha Sen ska ja även slänga pizzabiten som är kvar, dock är den patetiskt liten men.... haha Känns ändå gött att slänga den!!

Igår va vi hundvakter



Världens goaste Kevin! Har ju velat ha en chihuaua i ett ex antal år!! Och nu vill jag verkligen ha en! En rottis och en liten myyys! Får jobba på detta ;)

Nu ska ja gå iväg och länna in filmerna så jag inte glömmer de. Ska va inne klockan 15... Konstig tid tycker ja!

Sen åker julpyntet fram och julmusiken på!

Hörs sen

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0