Barnvakt

blev vi en kortis så här på kvällninga :) riktig mys pys va hon idag Appi! va måttligt trött haha
Björn kom hem efter en timme och tog över, satt o snacka lite innan vi gick hemmåt. Han har skrivit på för nått i ryssland, så han fia o appi ska bli ryssar en sväng haha kul för dom! Men vi kommer sakna dom!! Men som carro sa... kul o få åka till ryssland!!! haha

sitter o har på det där pang pang skidorna.... hmmm just ja, skidskytte haha låter som de är lite spännande!!
martina på jobbet va så besviken på mkig idag eftersom ja har sagt att ja gillar OS men hänger inte me i nått hon babblar om haha så ja får kämpa lite idag ;)

haft fullt upp hela dagen idag me, mkt trevligt! är så kul när man har människor som är på ansiktsbehandling för förta gången och går helt saliga därifrån..... precis mitt mål!!! :)

imorn är de stiknings café igen, tror ja o sandra ska dit. vi skulle höras under dagen om de imorn, kanske får me mig carro också :)

fick reda på att ja ska ja joba lördag igen, huvudplock har ja tydlingen.... haha dom har ganska stora tankar om mig känner ja..... mitt första pass fick ja ju rodda STORA baren + plock haha
men de är bara kul o de är ju så man lär sig!
Björn o nåra vänner skulle tydlingen ut också :)

nu ska ja glo lite på de där OS ;)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0