LÖSFRANSAR

sitter nu på mina EGNA fransar. Förlängde om igår kväll :) Är super nöjd, men ska kanske sätta lite fler imorn på lunchen. Nova Lash heter märken hon änvänder på salongen och håller ändå tills ja tappar mina egna fransar.
Så de va de jag gjorde igår efter jobbet, kom hem runnt 22 och va aptrött!! Men ja o carro låg nog o tjata ett tag hehe

I söndags på hjärtedagen..... Blev de vin och Twin haha Va tvungen att deppa lite ;) haha näää då! Rebecka kom förbi ovi tjata,drack lite gott och rökte MASSA vattenpipa :)

Sitter och lyssnar på Fight for this love, som vanligt haha ja o carro hör den säkert 234 ggr per dag, vi giller den haha

Ringde nyss en gubbe som hade en stuga han ville hyra ut..... Vill ej ha en stuga utan en LÄGENHET!!
Trodde av nån anledning att de va carro som ringde, så ja svara me våran låt på i högsta volym och sa bara Haaaalåå.... lite mystiskt haha undrar va han tänkte haha
Ska nog svara me mitt namn nästa gång ja inte VET vem de e haha

Nu väntar ha på att carro ska komma hem, vi prata på att hitta på nått ikväll..... men vet ej vad :)

o i helgen e vi bjudna till gbg på fest, så de kanske blir! Vore skit kul!!!!!

Hur mår ni??

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0