MÅSTE

ur detta land snaaart!
har suttit o kollat på Carros bilder från USA och Thailand...... JAG VILL HÄRIFRÅN!!!

Måste hända nått känner jag! Hehe visst, ja har precis flyttat till ny stad och fått ett nytt jobb....Men känner att jag måste ut på lite mer äventyr än vardags äventyr om ni fattar? :)

har nu även sprejat ner mitt fejs me BUS (brun utan sol) och hoppas på att inte va lika blek när jag vaknar. Och INTE fläckig heller, är ju my first time by my self som jag sprejar. Har ju kört gel innan.... Så vi får hålla tummarna hehe

Här är min mocca förut btw

Ser goo ut va?? ;)

Har även lagt in min bästa bild EVER i datorn haha


ÄLSKADE Bella har lagt årets spya över HELA mig hahahaha

Sen ska ni få denna.......


Mitt livs första VISITKORT

Har varit MKT dålig me bilder känner jag! Ska försöka bättra mig på den biten :)

Funderar på att lägga mig och läsa..... Läste typ 3 sidor igår i min nya bok hehe Lagomt trött!

Så kanske ska göra ett nytt försök?? Hann iof me ett mord på dom 3 sidorna haha

Hmmmm kom på nått ja skulle skriva.....Men glömde de lika fort haha

Sååå.... nu tackar ja för denna dag mina vänner

puss o NATTI
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0