New week

funka inte att gå in här igår...
så en lite snabb up-date:

lördagen sluta me utgång, men vem visste inte de?? hehe vi hade ju fri biljetter till Sliver från björn o fia som va tvungna att utnyttjas, dom kan ju inte ligga o damma, elle hur??
carro hade vart där typ en gång innan, så hon va ganska ny i gemet hon me!
vi hade jätte trevligt, som vanligt :)
körde lite youtube och pipa(vatten hehe) och lite gamla klipp från en show carro o fia va me i för massa årsen, innan vi begav oss.

Igår va de pizza massa film och avsluta me Snabba Cash på våraqt nya hak.......filmstaden haha vi snittar typ me en bio i veckan. och vi har iaf 2 inplanerade!

fick mina naglar lite snabbfixade innan ja gick hem idag, mina egna naglar gillar nog inte gélé, så n ästa vecka ska vi göra om dom helt o fixa akryl. Men fick en snabbfix idag av söta monika :)

nu har ja värmt vax och ska snart in o vaxa mig fresh! värmde de dock en ANING för länge... luktar knäck och rinner som vatten..... så ja väntar LITE me de hehe hade tänkt köra lite "jackass" först men.... ångra mig ;)

men nu får ja nog ta den... annars blire de la för kallt istället haha

men ni..... är de inte sjukt mykcte snö nu????? va ute en snabbis igår.... snön gick över mina lår på en del ställen... SJUKT!!! haha

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0