Nya naglar

får vänta tills imorn. Monika som ska göra dom skulle haft en kund tills vi stängde. Men den hade blivit sjuk, så hon åkte hem redan vid typ 3. Så vi ska ta de imorn efter jobbet. LÄNGTAR!!!

Idag har ja fått en ny ugn till mina fotvårds instrument att leka me. En simpel o jätte bra "topp" ugn! Så nu är ja NÖJD :)

Idag har ja haft lite mer olika behandlingar, men avsluta me en pedikyr. Men ja börjar gilla de MER o MER! Trodde ja inte när ja gick i skolan. Ska kanske försöka utöka och lägga till lite spec behand??? Kan ju iaf kolla vad min chef tycker :)

Dagen har annars gått fort, som alla andra!

Har lagt ut annons på blocket om att ja letar lgh..... Men ingen verkar läsa vad som står haha är bara sånna som ringer iaf..... som har lgh som ja skrev att ja INTE sökte! Men men... får hoppas på de bästa!

Ska färga mina bryn sen känner jag! Känner mig färglös haha

Nu på kvällninga har vi lagat potatisgratäng me kött o ugnsbakade grönsaker. Och HEMMAGJORD tsatsiki, huuur goo som helst. Vi stinker nog vitlök nu haha hade massa vitlök i gratängen mä haha men ja håller ju på att bli sjuk så.... de är bara bra för mig! Stackars mina kunder imorn bara haha
Snart blir de våran efterrätt..... negerbollar!!!!! Guuu va goa dom såg ut :)

Neeee nu ska ja färga brynen, annars kommer ja inte orka göra de!

Sen är de bara invänta tha FINALA in tha PARADISE!!! Har hört att Jackie vinner..... Men men.... vi fåla se :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0