Utekväll blev jobbkväll

japp!! Ska jobba för första gången i jönnets uteliv :) På samma ställe som min carro.

Va ju på jobbet och fixade mina naglar förut (tog även halvt hand om kunden, la på färgen så tog min boss av den när den va klar) och då blev ja lite partysugen. Visste att Sara från gamla klassen va sgen me.... Messa henne o fick tillbaka at hon inte hade pengar. Men så kom Carro på jobbet me ett förslag: En inflyttningsfest hon skulle på me typ 40 pers.
Gärna sa ja till de, åkte till A6 och inhandlade både dricka och ny jättefin klänning. Helt onödigt haha för när ja vänta på bussen hem så ringde carro (min) och fråga om ja ville jobba....... Värför inte tänkte ja :)
Vill ju mer än gärna tjäna lite mer mAnny!!!

Så nu har ja nyss duschat och chillar lite innan passet börjar kl 22. Ska bara gå runt o plocka, elle se snygg ut som carro sa haha
Jag ska iaf gå runt o plocka så får ja väl försöka iaf me andra haha

Har vart uppe hos hennes mormor o morfar o fått lite mat, imorn blir de mer av den saken :)
Annars vet ja inte va de blir imorn, blir nog lungan eftersom vi jobbar til 3-4 tror ja!
Ska fasen bli skit kul att jobba när ja tänker efter :)
Skönt att kunna va hemma lite nu innan o bara ta de lugnt! Som jag hade tänkt från allra första början om denna kväll, Sticka o må gött!

Nu ska ja kolla lite tv innan ja ska försöka göra mig lite snygg ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0