home

efter tredje kvällen me bjud mat kom ja fram till förut. Hur ska detta gå imorn?? Har ju vanan inne nu känner ja haha sååå.... vem bjur mig imorn?? ;)

Drack en espresso för nån timme sen dum som ja va...... Är ju trött ändå, men vet hur de där brukar bli! Har haft en jätte mysig kväll me för mkt mat o efterätt o kakor..... Men guu så gött!!! Och TREVLIGT sällskap :)

Herregud.... cykla ju för första gången på länge idag haha Resan dit gick gör bra, är ju annars bra på att krocka me allt o alla.... Kör på bilar som står stilla och sånna som rullar.... folk som går, folk som står stilla..... cyklister.... ja listan tar aldrig slut! Men dit va som sagt smärtfritt..... Inser efter en stund av dagen..... Hur fan ska ja hitta min cykel??? Parkerade den där ALLA ställer sina cyklar.... Och ja minns INTE hur min ser ut..... Svart me cykelkorg är va ja minns..... mmmmm typ 97% av alla cyklar ser ut så som står där.... Så ja fick gå på min cykelnyckel och kolla på låsen.... Gick rätt smärtfritt! Sen..... inser ja att min plinga inte finns.... Eller ingen sån man "slår" på slänga plingan me.... Så de fick bli:URSÄKTA!!!!
Se krockade ja NÄSTAN me en duvFAN..... Jäkla flygfän, kan inte säga de nog många gånger hur onödiga dom är!! Äter iof upp småkryp o sånt men..... ÄNDÅ!!!!
Efter att ha korsat ett EX ANTAL gator..... kommer ja på..... KANSKE ska kolla till höger o vänster om de kommer nån bil???
Sen när ja skulle ner i cykelförådet hahahahaha HERRUGUUUUD....... En saga för sig.... Men ner kom ja..... Me fart vill ja lova hahahaha En kamera där nere o ja skulle bju på många skratt! Kunde inte ens hålla mig själv!!

Men me lite övning ska att detta gå åt de bättre hållet, va ju faktist FÖRSTA dagen idag haha

Imorn börjar den verkliga nedräkningen till semestern ♥

Hmmm..... kan de bli högre på tvn för att man tittar på den??? Tog mig en snabbtitt nu..... Och tyckte genast att de blev högre!!! Titta igen... och tyckte de blev ÄNNU högre..... ska teste igen.....
Hmmm neee..... hände inte igen.....
Kanske ska lägga mig??? hehe

puss på er :)

Kommentarer
Postat av: karlsson

hahhaa jag kan verkligen se dej framför mej på den där cykeln :) gud va d ska bli sköj när du kommer hem tycker jaglängtar ha d bra gumman!puss

2010-07-22 @ 17:22:52
Postat av: Tessan

haha jaaa.... en saga för sig ;) ska bli UNDERBART at träffa er utan att känna stressen över att snart åka hem :) puss

2010-07-22 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0