INTERNET

som funkar igen!!!!

Min dong har varit elle är trasig, så ja har inte kunnat använda min dator på ett tag och varit för lat för att ta tag i de. Elle ja har rättare sagt haft FULLT upp me annat!

Men nu fixa ja en ny och BÄTTRE (hoppas ja hehe)

Jag har nu flyttat in i min lya, trivs jätte bra även om ja bor i lite kartonger fortfarande!
Men de går sakta framåt :)

Har jobbat en hel del, på båda jobben. Har varit en tripp till lidköping me sara o åsa ♥
Hmmm har ja skrivit efter midsommar?? tror inte de va??
De va iaf GRYMT kul haha me mkt alkohol o glatt humör på många håll! Vi ägde the camp haha Va även typ äldsta besökarna haha men de är gött o bara va carzy ibland!

I helen blir de en tripp till gbg fre-lör sen bär de av till värmland där ja ska bli gudmor ♥ och fira min födelse.
På söndag fyller ja 25... helt sjukt haha halv vägs till 50 ;) Men har absolut ingen noja över de som vissa verkar ha! Blir ju bara lite klokare haha

Längtar efter semestern.... Jag o Carro ska ta en roadtrip tänkte vi, kanske ner mot malmö och lite öland elle gotland som de känns nu. Elle bara ta oss dit bilen åker :)

Längtar så till helgen! Ska läsa en jätte fin dikt, grina här hemma.... Guuu hur ska detta gå?? haha Har även fixat min present.... hoppas hon kommer tycka om den lika mkt som ja :) 

Nu ska ja snart lägga mig, aptrött!

Tänk..... Va skönt de e me sommar!!!!!! Ta vara på den säger ja bara!

Imorn kommer sara till jönnet, ska umgås me henne o carro imorn kväll. Men först ska ja fixa moicas ben o fötter. Och även mina ben!
Skulle fixat mina igår me då hade ja söner lupplampan precis när ja skulle börja.... Och ja va redan trött då.... så då fick ja ett mindre sammanbrott o gick hem istället haha

Jag o carro drack lite rosé på min balle o prata om livet..... Mys den där tösa :)

Puss på er mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0