Kära lördag

Igår blev de inte många knop! Va utanför dörren i kanske..... 3 min allt som allt haha Och de va till affären o tillbaka!
Orkade inte göra nånting!

Men har nu insett att..... GUUU va skönt de har varit! Att göra precis INGENTING! Minns inte när de hände! Bara jag och INGEN annan :)
Gått och plockat i mina saker lite då å då... De försvinner ju lite mer för varje gång :)

Har kommit fram till att jag åker hem imorn förmiddag, måste bara fixa så ja kan betala me mitt kort på nätet.... Har vart lite lat och inte orkat fixa de förrens nu.... Men de krånglar såklart! Men ska fixa de under dagen!

Dagen..... Kommer se ut som den igår har jag också kommit fram till! Men ska FÖRSÖKA få in en liten promme o få lite luft hehe

Jag fixa över några bilder från mobilen igår...... :)

 Från båten, tror detta va första kvällen :)


 Detta va första "fin" kvällen

 Och detta va andra "fin" kvällen :)

Tyvärr vet ja inte hur man förstorar dom :/
Men detta är iaf ett litet sneak peek av bilder ni kommer få se haha

Nu ska ja pula lite till.... och BARAva......

Love from me


Kommentarer
Postat av: Tina

Du är alltid fin sötnos!!

2010-08-05 @ 13:17:08
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0