Nu blir de en längre

paus i detta dolande hemma!

Fia kommer snart o hämtar mig så vi ska åka till hennes o carros mormor o morfars stuga. Där även Appi är och blir bjudna på paj :)

Har ändå kommit långt här hemma känner jag! Har satt upp lite tavlor o har bara 2 kartonger kvar att rensa... elle om de är tre hehe

Hitta en klänning som ja hade på nyåret i typ.... 8:an tror ja haha
Den passa hahaha
En lång svart halterneck i sammet, skit snygg om du frågar mig haha Märket.... IMPULZ.... haha De va inte igår de fanns! Lite kul att man kunde ha den!

Har gjort ett blodprov på mig sj..... Va en vas som hade gått sönder.... Tack tassan.... gör skit ont haha LIte mes för sån där små saker, ja slår mig hellre hårt, de går OFTAST över snabbare!!!

Nee.... nu ska ja göra mig start klar för att fia kommer.... Ska få BILDERNA från resan sen..... Ska ni få se ♥

Så......

Ja antar att vi hörs sen ;)

Puss IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0