Ok

Mitt huvud är helt pajj haha

Har suttit ett BRA tag nu och försökt mig på både bildprogram o massa saker ja inte förstår mig på! Är inte data snillet nummer ett om man säger så.....

Har på tvn och spotify....

Tittar på denna GODING



MMMMMM
Ge mig Linus Törnblad TACK

Kommer för alltid minnas när ja mötte honom i k-town hahaha Blev helt frälst!! Dom ögonen asså.....

Hmmmm va fasen.... ser ut som han gjorde sig illa..... Jag måste nog koncentrera mig mer!! De är ju mitt hejjande som gör de ;)

Nee..... Om ja har kommit nånstans me städandet?? Joora... Fått bort lite skit i badrummet, dock långt från klar men... Har fått bort alla kassar me produkter så nu är de bara att ställa dom på sin rätta plats!

Verkar som de blir en lugn och sansad kväll för första gången denna vecka! Ska bli sjukt gött!
Sitter o moffar vindruvor och finncrisp me philadelphia...... mmmm grejjer de haha
Orkar inte gå ner o handla gott..... Så då tar man de man haver!

Har slutat regna ute! Har regnat konstant nästan hela dagen!! Men även om de har slutat så kommer ja nog inte ta mig utanför dörren.....

Vill bara säga......

Jag mår bra, men just nu är min hjärna på högvarv när de gäller vissa saker.... Och dessa saker gör mig lite nedstämd emellanåt... Vilket leder till dessa inlägg.... Men reser mig till toppen snart ;)

Men tack för att ni är så söta ♥

Nu TROR ja inte de blir nått mer inlägg för idag haha Men vi fåla se! kanske inte kan somna eller nått dylikt sen... Eller så kanske ja måste rensa de lilla ja har i hjärnan ;)

Nu ska ja iaf gå igenom en kartong till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0