SEMESTER!!!!!

på riktigt :)

Jobbet i lördags.... Blev en ANING mer än va de vart dom senaste helgerna.... HERREGUD va vi inte va me på detta.....
De regna ju.... Och när de inte är fint väder så har vi i stort sett alla gäster.... Kön va ett ex antal meter ett tag! Men de är ju kul! Hellre sitta i skiten känns de som än att inte ha nått att göra!

Jag hade hand om helrören, hade en svensexa på 20 pers som hade bokat. Sen kom de in en 4 pers. Kan säga att dom drack o va glada haha
TYVÄRR visste inte ja att all dricks ja drar in är MIN egna..... Ja trodde vi dela lika på ALL...... Jag drog in ett ex antal hundralappar...... Och ja vet att ja även har gjort de många helger innan denna.... En gång fick ja över 700 på ett bord.....
Men nu vet ja de till nästa!

Jag och carro gjorde INGENTING igår, ja följde me henne efter jobbet o sov där.
Vi köpte lmat ifrån ett ställe me libanesiik mat och hyrde me oss filmer hem. Några hekto godis o vi va fast hemma haha
Va förbi Fia i deras lilla etta som dom har i sverige så länge dom väntar på huset. Och hjälpte henne måla lite.

Sen fick ja mig en rundtur i jönnet på kvällen haha

Nu har ja precis duschat.... Ja o Carro ska ut på vägarna... Men vet ej vart än.... Ölnad, malmö, hamlstad, gbg??? mmmm Vi får se :)

Nu ska ja göra mig iordning och packa

Hörs när ja kommer hem


Take are my love

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0